ל SuperBill  בניהולה של דבי פישמן, ניסיון רב וייחודי בתכנון ופיתוח קונספט חדשני, עיצוב ויישום של חשבונות, סטייטמנטס ודיוורי לקוח מורכבים המופצים לקהל לקוחות גדול (mass market). 

 

מאז הקמתה בשנת 2003 יזמה והובילה בהצלחה עשרות פרויקטים עבור החברות המובילות במשק בתחומי הפיננסים, תקשורת, תשתיות במגזר המוניציפאלי (עיריות, תאגידי מים) ועוד.

  

SuperBill עושה שימוש בכוח אדם מקצועי ואיכותי, המתמחה בתהליכי העבודה השונים הכרוכים בפיתוח שיווקי ועיצוב גרפי של חשבונות ודיוורים מורכבים להבנה, במטרה לפשטם ולהפכם לידידותיים, בהירים, חכמים, מותאמים אישית ואסתטיים, תוך הלימה לערכי המותג של החברה.

 

ל SuperBill ניסיון והבנה עמוקים של חווית הלקוח, שיווק, שירות לקוחות, עיצוב, מערכות מידע, רגולציה, תהליכים פנים ארגוניים, כספים ודפוס הרלוונטיים כולם לנושא החשבונות.

 

הפיתרון 

 

במסגרת הפרויקטים להם היא שותפה, פועלת  SuperBill באופן הוליסטי מול כל בעלי העניין הרלוונטיים - בתי דפוס, משרדי פרסום, מעצבים גרפים, אנשי מערכות מידע ובילינג וגורמים משיקים נוספים בתוך החברה - אנשי שיווק ומנהלי מוצרים, יחסי ציבור/ דוברות, שירות לקוחות, מכירות, כספים, משפטית, אנשי מכירות, תפעול, ארגון ושיטות וכו'.

פיתרון הוליסטי

 

ל superbill הבנה, ידע וניסיון בכל הדיסציפלינות בארגון ומחוצה לו המשיקים לעולם החשבונית:

דבי פישמן, בעלת ניסיון מצטבר של 20 שנים בתחום הבילינג (חיובים) הינה בוגרת בהצטיינות של החוג היוקרתי לניהול וכלכלה באוניברסיטת תל אביב.

 

דבי פישמן עסקה בתפקידי ניהול שיווק בכירים וניהול פרויקטים במגוון תחומים.

בשנת 2003 הקימה את ProFit פיתוח מוצרים ועסקים, המתמחה בתחום החשבונות אך מספקת גם שירותים נוספים.

היום הזרוע המתמחה בפרויקטי בילינג  מותגה מחדש ל " SuperBill". 

 

קודם להקמתה של ProFit ב 2003, ניהלה דבי פישמן בשנים 1998-2003 את תחום הבילינג בחטיבת השיווק של חברת פרטנר תקשורת (orange), עוד מימי טרום הקמת החברה והקימה מ"אפס" את מגוון מוצרי החשבון של החברה, המדוורים מדי חודש למיליוני בתי אב ועסקים.

 

במשך 5 שנים בפרטנר צברה דבי פישמן ניסיון רב בהובלת תהליכי פיתוח וניהול תחום החיובים (Billing) בחטיבת השיווק הכולל אחריות שיווקית לתקציב שנתי של כ-  35 מיליון ₪. במקביל ניהלה דבי פישמן את תחומי התקשורת הבינלאומית, הנדידה והמספור.

 

הישגים ונקודות ציון בולטות

 

המומחיות

דבי פישמן | ניסיון והתמחות

הישגים ונקודות ציון בולטות

 

מאי 2003 - דבי פישמן מצורפת לוועדת המומחים לגיבוש התקן הישראלי לחשבונות תקשורת בראשות מכון התקנים, משרד התקשורת והמועצה לצרכנות.

 

אפריל 2006 -  דבי פישמן נבחרת ע"י המגזין הכלכלי   כאחת מ20 "אנשי הבשורה של שנת 2006".
קרא עוד 

 

ינואר 2008 – פרויקט דף החשבון החדש של בנק מזרחי טפחות זוכה לתהודה בתקשורת הישראלית

קרא עוד

 

יוני 2008, דיסלדורף, גרמניה -  דפי החשבון של מזרחי טפחות, חשבון פרטנר תקשורת (orange) ודפי הפירוט של ויזה כאל מוצגים בתערוכת ה "DRUPA" (תערוכת הדפוס החשובה בעולם) כמוצרים מובילים ברמה עולמית וכדוגמה לשימוש בהם כמדיה שיווקית חכמה.

קרא עוד

  • מאי 2003 - דבי פישמן מצורפת לוועדת המומחים לגיבוש התקן הישראלי לחשבונות תקשורת בראשות מכון התקנים, משרד התקשורת והמועצה לצרכנות. 

 

  • אפריל 2006 -  דבי פישמן נבחרת ע"י המגזין הכלכלי           
    כאחת מ20 "אנשי הבשורה של שנת 2006".
    קרא עוד
     

  • ינואר 2008 - פרויקט דף החשבון החדש של בנק מזרחי טפחות זוכה לתהודה בתקשורת הישראלית
    קרא עוד
     

  • יוני 2008, דיסלדורף, גרמניה -  דפי החשבון של מזרחי טפחות, חשבון פרטנר תקשורת (orange) ודפי הפירוט של ויזה כאל מוצגים בתערוכת ה "DRUPA" (תערוכת הדפוס החשובה בעולם) כמוצרים מובילים ברמה עולמית וכדוגמה לשימוש בהם כמדיה שיווקית חכמה.
    קרא עוד