SuperBill - פיתוח קונספט חדשני לחשבון התקופתי, שוברים לתשלום ומכתבי לקוח מורכבים.

חווית הלקוח ושיפור הקשר עם הלקוחות הקיימים הם מהאתגרים החשובים ביותר הקיימים עבור הארגון. קשר איכותי משמעו שימור הלקוחות, הגדלת שביעות הרצון והגדלת נתח המכירות ללקוח.

 

אחת הפלטפורמות הנגישות, האפקטיביות והחסכוניות ביותר ליצירת תקשורת חיובית כזו, היא החשבון התקופתי. ארגונים רבים ובהם בנקים, חברות תקשורת, כרטיסי אשראי, חברות ביטוח, בתי השקעות, עיריות, תאגידי מים ורבים אחרים זיהו את הפוטנציאל הטמון בחשבון התקופתי אותו הם מדוורים ללקוחותיהם, אולם נתקלו במורכבות הגבוהה הכרוכה בהפיכתו לברור וידידותי ללקוח, ולמדיה מותאמת אישית וחכמה, תוך ייעול העלות הכספית הגבוהה הכרוכה בהפקתו והפצתו.

 

SuperBill (מבית  ProFit) זיהתה את הצורך בגורם מתמחה בתחום, המשלב ידע ויכולות מדיסיפלינות שונות ובהן שיווק, שירות לקוחות, מערכות מידע, תפעול, תהליכים, דפוס, עיצוב ורגולציה, ומציעה שירותי אפיון ופיתוח קונספט חדשני ומתקדם לחשבונות התקופתיים.

קרא עוד... 

 

ProFit הוקמה בשנת 2003 ע"י דבי פישמן, מומחית בתחום החיובים והחשבונות אשר הובילה עשרות פרויקטי הקמה ושדרוג של דפי חשבון, סטייטמנטס, דו"חות תקופתיים, דפי פירוט ועוד. רבים מפרויקטים אלו היוו פריצת דרך בתחומם וזכו להכרה בארץ ובעולם.

קרא עוד...

 

על לקוחותיה נמנים החברות הגדולות במשק הישראלי בכל המגזרים: בנק הפועלים, בנק מזרחי-טפחות, ויזה כאל, חברת החשמל, פרטנר, סלקום , yes, חברות הביטוח מגדל, כלל ביטוח, הכשרת הישוב, דרך ארץ, עיריית תל אביב, עיריית באר שבע, עיריית פתח תקוה, עיריית הוד השרון, תאגידי המים של תל אביב (מי אביבים), ראשון לציון (מניב ראשון) וירושלים (הגיחון), באר שבע (מי שבע), רמת השרון (שרונים) ועוד קרא עוד...

מה זה SuperBill?