SuperBill מספקת שירות ייחודי ואקסקלוסיבי של תכנון ופיתוח קונספט חדשני, שיווקי ושירותי למוצרים בעולמות הבילינג – חשבון תקופתי, דוחות, סטייטמנטס ודיוורי לקוח מורכבים​

תכנון קונספט חדשני, פיתוח ושדרוג של חשבונות, statements,

הודעות לקוח ודיוורים מורכבים​

הפיכת דף החשבון לברור וידידותי יותר ללקוח (ע"י טיפול מקצועי בפורמט החשבון– ארגון הנתונים, טבלאות, פירוטי החיובים וכו'), במטרה להפחית פניות למוקדי שירות הלקוחות, להגדיל שביעות רצון לקוחות ולשמרם.

השירותים של SuperBill - מה אנחנו עושים?

איפיון פונקציונלי

בניית קונספט עיצובי חדשני לחשבון המשקף את מותג הארגון וערכיו.​

קריאייטיב/ Design​

הפיכת החשבון לערוץ תקשורת שוטפת עם הלקוח, באמצעות מסרים ותכנים ממוקדים (שירותיים, אינפורמטיביים, תדמיתיים וכו'), מפולחים לסגמנטים או פרסונליים - במטרה לעדכן במידע רלוונטי את הלקוחות, לשפר את חווית הלקוח ואת תדמית הארגון, להגדיל שביעות רצון ונתח מכירה ללקוח, תוך שימוש חכם בסגמנטציה, פרסונליזציה וניתוח בסיסי נתונים (BI).

 

חשבון חכם ומותאם אישית​

ליווי מעבר לטכנולוגיית הדפסה דיגיטאלית בצבע מלא, תוך מיצוי מקסימלי של היכולות והאפשרויות הגלומות בהדפסה דיגיטלית.

 

אפיון ותכנון מוצרי החשבון במדיות דיגיטליות כגון מייל, אזור אישי באתר הארגון ואפליקציות סלולריות.

טכנולוגיה דיגיטאלית

מתן שירותים וביצוע פעולות בערוצים דיגיטליים מהירים

 

פעולות לעידוד הלקוחות לעבור לחשבונית במייל

 

מעבר לתשלום בהוראת קבע ועוד

התייעלות וחיסכון בעלויות​

שירותים נוספים

רגולציה

התאמת חשבונות, סטייטמנטס, אישורי מס שנתיים ועוד לדרישות הרגולטור בעקבות רפורמות, תקנים מחייבים ושינויים בתחיקה.

 

 

מכרזים  

מתן מענה מקצועי למכרזי הפקה ודיוור במוצרי דפוס, תנאי סף ומפרט טכני.

 

 

מיוחדים

  • קנסות עירייה - חניה, חוקי עזר, התראה-החרמה. 
  • אגרת שילוט דיגיטאלית
  • סרטוני הסבר לחשבונית החדשה
  •  טפסים
  •  ליווי שדרוגי מערכות
  •  ייעול תהליכים בארגון
  •  הדרכות
  •  הרצאות בכנסים וימי עיון 

הקמה ופיתוח חשבונות מ"scratch"
לחברות בהקמה

 

 

 

ניתוח כלכלי, העלאת ROI, שיפור ביצועים

  • בניית תכניות תמחור וחבילות תעריפים מורכבות, מודולי הנחות, מבצעים והטבות ואפיונם האופטימלי בחשבון הלקוח.
  • תכנון תקציבי הבילינג.
  • אופטימיזציה וניתוח עלות תועלת להשקעה בחשבון - סוגי מוצרים, טכנולוגיות הדפסה, ספקי הדפסה ודואר.
  • פתרונות לאילוצים ומגבלות מערכת הבילינג,
    משאבי פיתוח ותקציב.
  • בחירת טכנולוגיית הדפסה אופטימלית לצרכי הארגון -  דיגיטאלי צבע - כן או לא?
  • ניהול פרויקטים להתייעלות וחסכון בעלויות.
  • הפיכת חשבונית החברה למדיה שיווקית חכמה, באמצעות קמפיינים ומסרים סגמנטיאליים ופרסונליים שוטפים, הממצים את יכולות ההדפסה הדיגיטלית בצבע וכן את מערכות הבילינג, CRM ו BI. לפיכך, גם מעלים את ה ROI על מערכות אלו.
  •  מדידה לאורך זמן וניתוח  ביצועי החברה במדדים הבאים: הפחתת פניות למוקדי השירות, העלאת אחוזי גבייה, שביעות רצון לקוח ועוד.
  • מדידת אפקטיביות כל פעולה, ניתוחי ROI וחיסכון כספי.